Annak a drága aranyos Bódis Kriszta igazi írónőnek, annak különösen ajánlom ezt az írásom! De úgy, hogy a Szomjas Oázis Anyja olvassa föl neki meztelenül A Trafó-ban , aki ezután egy kép előtt palettával meg ecsettel csináljon úgy, mintha festene és közben fényképezzék is le willendorfi szépségű testét és ez legyen a következő borítón.
 


 
Kemény rizsa
                   

-a kínaiak így szeretik. Nem pergő rizs -hanem összeállva, gombócokban. A kínaiak mindent alaposan megrágnak. Harminckétszer kell nekik megrágni minden falatot. Különben, megmondom, mit eszenek: a gulyáslevest meg a sülthurka-kolbászt. A kínai is, amikor itt ül, azt kér, gulyást. Kiveszek neki egyet a fagyasztóból, be a mikróba, már kész is. Szürcsöli befelé. Nézem, hogy rág -hát nem harminckétszer az inas, vín marhahúst. És mellékíze is van a hűtő miatt.
 
Én igyekszek mindig a kínaira nem úgy nézni. Ne érezze szegény, hogy kínai, hanem, mintha otthon lenne. A főnökasszony azonban nem, az mindig idegenül nézi, mint valami furcsaságot és úgy beszél hozzá, mint a süketekhez meg az öregekhez szokás. Persze tegezi.
 
Nem azt mondom, hogy a kínai megvenné kilóra a főnökasszonyt -mondjuk a főnök nélkül igen.
 
Hozzám sohase beszél a kínai, mert azt hiszi, szolga vagyok.
 
Zolika mindig azzal húz bennünket, hogy kínai, az nincs is, a kína, az akkora terület, mint az éjrópa, és abban olyan sok fajta él, mint az éjrópában az albán is, meg a svéd is. Azt modja, hogy a csávó dél-kínai, van kanboccsai ami ott olyan cigányfélébe számítana, de nagyon fölvan magával, mert volt odahaza valaki. Zolika szerint az észak-kínaiak az igaziak, azok a felsőrendűek ott, mindegyik-mást lejjebbvalónak tartják maguknál.
 
Az is lehet, hogy nem is kínai, hanem vietnámi -de ezt nem lehetne megmondani neki, mert akkor tombolna. -Ez volt a verekedés a büféudvarban, amikor a Zolikát megismerte a kínaicsávó, mert ő mentette meg, a Zolika. Állítólag a lent-boltos kínaicsávók megmondták a mi kínainknak, hogy vietnámi.
 
Zolika behozza Nettit vagy Szilvit, valamelyiket, azok megcsinálják a kínait. Esznek is. Netti meg Szilvi azt csinálnak, amit akarnak.
 
Szilvi az, akinek a haját tönkretette a bodrisütő.
 
Engem Donkó Juli hozott be. Láttam ugye, szép ruhák, ki van fürödve. Mondta, nem beszél ugyan rá, de ha akarom, próbáljam meg. Kérdtem a felvételt. Nevette, na, felvétel az mindig van -aztán elkérte a mobilom számát, hogy komolyan: majd ő szól inkább.
 
Persze most már másképpen csinálnám, de hát utólag az ember mindig okosabb.
A kamionosokkal beszéltük ezt, ha úgy adta az idő, hogy tellett rá, hogy ez őnáluk is így van. Egy fiatal gyerek, amikor kérdezi, milyen lenne a kamionélet, akkor az öregek csak a szépet mondják meg: hagy szopjon a fiatal. Úgyse ér semmit a jókodás, csak az ér valamit, amit a magad bűrin tanulsz. Vannak ilyen kiscsajok, akik kétszer leszopták a hapsijukat vagy a főnöküket, osztán azt hiszik, már tudnak is valamit, hogy behumott szemmel tíz percig akármit ki lehet bírni, meg egyszer legyen kezükben a pénz, majd ők tudják, hogy számolnak el, mint a pultoscsajok, hogy ezt ideteszem a kis zsebbe magamnak el, ezzel meg leszámolok a főnöknek. Csak amikor november este a kis pofájukba vágják föl a kamionok a sarat az útszélin, oszt még mindig kint állnak, mert nem jött össze a harmincezer, amit egy napra le kell tenni!
 
A kínai, az úgy tíznaponta jön -ki lehet számolni. Egyszer volt az, hogy a kínai mutatta, nincsen ideje most, csináljam meg én, erre a főnökasszony nevette, de tette a fejét, mintha kedvesen, hogy azt már nem, megtörölte a kezét, kacsát pucoltunk, és megcsinálta ő maga, mert azt a kis pénzt is kiirígyelli tőlem, inkább megcsinálja ő. Na, azóta a kínai még annyiba se vesz.
 
Amikor a többiek megjönnek, nekem még alvás nincsen. És még mindenki alszik, amikor már föl kell kelnem. Azt viszont megmondom, hogy a főnökasszonyt aludni még nem láttam. A főnököt már igen.
 
Most nem azt mondom, hogy nem volt rá eset, ritkán. Azért azt sokan nem tudják, hogy a harmincezer, az milyen sok pénz.
 
Már engem is megállítottak a kiscsajok, főleg nálunk a faluban, hogy intézzek nekik valamit a fének-nél..  Ha voltál már fodrásznál -én mindig ezt mondom példának. Ha voltál már fodrásznál, ahol több állás is van. Az egyik fodrászlány megcsinál három fejet, míg a másik egyet, benéz valaki, ez, a háromfejes már mond is egy időt, és míg az egyfejes kapkod, ő nyugisan befejezi, még tartja is a tükröt a pasinak, hogy a zselézést nézegesse -mégis ő csinálja meg a negyedik fejet is!
 
Azért azt nem mondanám, hogy nem volt kellemetlen. Azt hittem, majd vetkőzni is kell, ezért alulra azt a tisztaújnak látszó dresszet vettem, amit anyám túrt nekem a túrkálóban. A főnök úgy nézett meg, mint egy állatot, így lehúzta a számat és megkérdezte, hogy magyar vagyok-e -mert őneki magyar nem kell. Mondom, hát egészen nem vagyok magyar, mert az egyik nagyanyám nem az volt. Az őt nem érdekli, nem kellek. Őtet magyar picsa nem érdekli. Mondom neki, hogy vegyen be próbára, ingyen dolgozok. Neveti, hát ő kicsiben nem csinálja, itten nincsen fizetés, nem rabszolgaság, ez itt frí-be megy, mindenki a feje tetejire is állhat, nem bánja -de este a zsét letenni. És az akkor az húszezer volt még. Hogy? - húszezret letenni! Per nap!
 
Mint a kozmetikában, amikor a Manci néni a Kittit fölvette úgy, hogy Kittinek le kellett tennie akármilyen napra is a tizest, aztán a többivel azt csinált, amit akart, lejött belőle a bérlet, meg a rezsi, meg minden -nem maradt háromezre.
 
Két mosógép van automata, rendes mosógép is, meg centri a kismosásokhoz.
 
Főzni megfőzünk két napra, ha birka vagy disznó van, egy hétre is. A főnök a birkát szereti. A főnökasszony meg nem. Ezen mindig vita van.
 
Ha boltba kell menni, a golfkocsit vihetem. Az viszi, aki éri. A főnök vett nekem jogosítványt, csak ilyen olcsót, ami büntetéshez nem ér, de hát ki is büntetne meg a Gyusza boltig vagy a Büdi boltig -mert ezekbe járunk vagy ha a főnökasszony beteg, én viszem a gyerekeket az iskolába. Ja, a Büdi bótban a svanyúkáposzta miatt van olyan büdös.
 
Hogyne hallanám, nem vagyok én süket, jó hangosan súgdolóznak, nem is a hátam mögött, hogy ehin, ű-a! Itt megy  -ilyesmi. Minden évben a búcsútéren körbemegyünk a húgommal, kapunk is rendesen, pedig a húgom Pesten van, vendéglátóban.
 
Mentem én egyszer, egészen haza a golfkocsival, amikor anyám lába odalett, még a főnök biztatott, egy semmit ne féljek, majd lezsírozza ő, ha baj lenne, csak menjek. Vitt volna ő, csak a golfkocsiba már nem fér bele, olyan kövér.
 
A golfkocsira volt hajaja -az egész sor kijött rá. A nyugatiótó. Pedig Pecuéknak meg aszkónájuk van. A bátyámnak meg kellett mutatnom a jogosítványom. Hányra mentem át a vizsgán. Tolatni tudok-e. Olyan vagy, mint a parasztlú? -nincsen benned curikk? Én meg egy ideg voltam anyám végett. A kisebb húgom rögtön nekem állt, hogy most akkor jókor jöttem, a vödröt már vihetem is ki. Anyám rendesen beszívva, a ládán trónolt bepárnázva, a sínes lába föltéve. No -és a húgom mivel jön nekem? -Van-i felvétel. Intézzem neki. Hogy azt beszélik, a főnök, mint feleségével él velem. Majdnem elríttam magam erre. Intézzem a felvételét.
 
Még két húgom van -azok iskolások még. Két öcsém, két bátyám. Anyámék korabelieknek senkinek nincsen ennyi gyereke. Apám tavaly halt meg. Rosszul esett -vagy csak már nem bírt fölkelni. Kihűlve találták meg a kisboltsarkon -pedig igazán fagy se volt. A bátyám megvárta, míg szegénytemetést kérünk -akkor jött a pénzzel.
 
Sokszor csúfolták anyámékat, hogy részegségükben csinálták a sok gyereket. És ez így is lehet, mert énrám ugyan nem lehelt egyet se italszag nélkül az anyám. Most már így, hogy tudom, azt mondom, víletlenek vagyunk. És anyánkról egytestvérek. A pesti bátyámnak, aki Icánkat fölvitte a vendéglátóba, ugyan, mi köze van hozzánk: Csak nem is hasonlít. Úgy is hívják a háta mögött Az Apjafia. Meg csúfolják: te is inkább az apádra  hasonlítol. Minthogy a csirketelepes nagy mahomet ember -mint amivé a bátyám is lett.
 
Amúgy mind anyámra hasonlítunk. Másban is, sajnos. Én ugyan nem iszok annyit, mint a húgaim meg a fiúk. Már Bercike is volt részeg hatévesen, kiitta a ládamögül anyám kevertjét.
 
Hogy mondjam, milyenek itt a kapcsolatok. Mint a maszekbarneválban. Három nap nagyon rossz volt, semmit se szóltak hozzám, erdjarrébb, húzzálinnen, de ezt is úgy mondták, hogy erre beszéltek és arra néztek. Akkor jött a jópofizás, hogy kitudjanak. Amikor már jól kibeszéltem magam, akkor megint a szurka-piszka. Elkezdik rakni a főnököt, hogy ilyenszemét, olyanrohadtállat. Aztán, ha vélek tart az ember a fikázásban, befújják a főnöknél jópofizva. Ezt ismerem, voltam én már vélük a maszekbarneválban, nem szószerint, hanem ugyanilyen lányokkal meg asszonyokkal. A maszekbarneválban azért volt valami összetartás. Itt nincsen. Mindenki egyért -ez a főnök …és mindenki a magának-ért. Magának kapar. Meg félti amije van, irígy. Béjlízt iszik, de a számból kiirígyli a kevertet. Mindegyik azt hiszi, hogy én szépen elmaszekolgatok, aztán a zsét meg nem kell leadnom.
 
Más betű ninencsen abban a kibaszott ábbécében, csak a zsé??- szokott ordíjjani a fénekasszony. Erre szoktam én gondolni -de ki nem mondanám, csak gondolom, hogy: de van, a szö-betű, mint szopni.
 
Mint az embereknek, ennek is megvan a természete. Ennek pedig a természete az, hogy sokan azt hiszik, itt nem kell majd dolgozni. Mint a vasszedő, a fémesek, akik sokszor nehéz háromórákat foglalkoznak egy pár száz forintot érő vassal. Vagy olyasmivel, hogy a vasas át se veszi. Ej, mindenik azony hányja-veti itt magát, hogy ő két nap összehozza auzt a zsét, amit a jóassszonyok egy havi burtyában a kólagyárban, csokigyárban, maszek barneválban.
 
Szabályok mindenütt vannak. Jártam én föl olyan maszekbarneválba, hogy véccé se volt, de hypóban kellett kezet mosni, meg eüpapír kellett mindenképpen, rendes. Jó a kólagyár is, amihez én ugyan nem jutottam. Egyhuszonnégyóra munka, két nap szabad. Persze nem huszonnégyóra, mert szünetek vannak, még aludni is lehet, tizennégy-tizenhatóra legalább egy nap, több részletben. A két nap pihenőt veszik itt szigorúan. Kólát lehet inni, fulladásig. A csokigyár meg… az egy tanya. A busz épp, hogy ki tud menni. Nem gyártanak ott semmit, csak csomagolnak. Mütyűr munka, az embert az ideg eszi széjjel egész nap rakosgatni, csavarászni.
 
Mindent lehet -de a szabályokat be kell tartani. Az ember mindent megszok' osztán, aki már dolgozott maszekbarneválban, csirkét koppázott meg belezett, négyezerért, úgy, hogy még lerázatta a méhét a buszon napi kétszer két órában, az már nem sokat finnyázik.  
 

Szerző: Frick László Emlékzenekar  2010.01.15. 16:10 145 komment

Címkék: keményrizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://frickzenekar.blog.hu/api/trackback/id/tr961673706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.17. 21:18:27

@Trójai: nem szép dolog betegeken gúnyolódni, te intoleráns állat!

est komor őre. 2010.01.17. 21:32:16

@Trójai:

te fasz. ezt a fordulaott én tanítottam neked, lesüllyedek hozzád, hiszen elkezded a hogy-ot végre ember módjára kiírni, ezután pár napra már te használod velem szemebe?

te alja közgazdász, te plagizátor!

kicsinyes vagy, vásott kispolgár, ráadásul saját ötleted sincs. Felmerül a kérdés, a feleségedet te kúrod, vagy azt is más csinálja helyetted?

Ja, nem, bocs, most jut eszembe, te egy rossz buzi vagy.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.17. 23:04:01

@est komor őre.:

blablabla...
Te énségem nem toleráló, ritkafasz kíváncsi dúltkeblű szopottbimbójú édeslányságú, szerető...!

Trójai 2010.01.18. 22:06:05

@Nyunyóka: miért, beteg vagy? Csakhogy beismered :D

@est komor őre.: :DDDD

Mit tanitottál? Hogymivan? :D Idióta :D

Öröm nézni, ahogy lüktet a halántékodon az ér. :)

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.18. 22:34:53

@Trójai:

Ezért most orrba vágnálak, már csak a kukások miatt is.
Te a társadalom múlhatatlanul hasznos tagjait milyen alapon minősíted le?
Mondjuk a fika túrásán kívül, mely hasznos tevékenységgel írtad be jól hangzó neved a történelembe?

Trójai 2010.01.18. 22:46:01

@Flat Eric / sta press:

Nem tartozik rád. De biztosítalak, hogy többel, mint te. :)

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.18. 22:51:02

@Trójai:

Csak nem te alkottad a nyugdíjtörvényt, mert ez esetben meghajtom a fejem előtted...

Egyébként ne bízz semmiben, mert komoly meglepetésekben lehet részed.

Trójai 2010.01.18. 22:54:42

@Flat Eric / sta press:

Jujj, jujj. :)
Csak nem tán magának a Zindexnek (vagy egyéb szemétdombnak) az egyik írója?

Az egódból, a stílusodból és a "tudásodból" ítélve fiatal vagy.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.18. 23:00:10

@Trójai:

Mondanám hogy langyos, vagy pláne MELEG, de nagyon-nagyon távol jársz a valóságtól.
Ami a tudást illeti nem tévedsz, sajnos kevesebb a számomra kívánatosnál.

Trójai 2010.01.18. 23:05:00

@Flat Eric / sta press:

aha, és azért szájkaratézol és vagy vulgáris és tapló gzökér, mert "nagy embernek" képzeled magad? Vagy mert abban a hitben élsz, hogy te szartad a spanyolviaszt?

Írok neked pár általad ismeretlen szót:
tisztelet, emberség, előítéletmentesség, (szakmai) alázat, normális hozzállás.

Még ha te is szartad azt a bizonyost, kicsit visszábbvehetnél a pofádból.
Mert így nem vagy nagy ember, csak szar ember.

A nagyság valahol a szerénységnél és jelentékltelenségünk felismerésénél kezdődik...

Trójai 2010.01.18. 23:09:07

plusz "á" (mégmielőtt belékötnél)

Ellenben nem látom, hogy a világmindenségért tett dolgok mennyire relevánsak a "vitánkban"?

Elmagyaráznád? Úgyis olyan okos vagy.

De akkor már azt is elmagyarázhatnád miért is ugrottál nekem? Meg mit akarsz te tőlem, amikor én egy szót nem írtam neked? És miért magas C-n akarod?

Ja egy csapat taknyos apapicikisfia itt vergődik a neten, máris "munkássága" van. Haha.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.18. 23:24:24

@Trójai:

Úuppssz...!

Kettőt is címeztél nekem, nem is akármilyet. Most meg vagyok tisztelve általad, bár nem érzem hogy neked ugrottam volna.
A magas "C", ebben a vetületben alulintonált volt, ha érted mire célzok...

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.18. 23:41:34

@Trójai:

És még egy apróság, csak a nyalás ízetlensége nélkül, mert a puncinak, -ha tetszik, ha nem-, határozottan sós íze van.
Nyaltál már ilyet egyáltalán, ha megkérdezhetem?

Trójai 2010.01.18. 23:46:56

@Flat Eric / sta press:

Nemigazán adtál választ a kérdésemre.

Még mindig fenntartom, amit írtam (és ami olyan nagyon nem tetszett neked). Mégpedig azt, hogy ezeknek a szájkarate hősöknek a "munkásságát" olvastam és igencsak silány. A kommentjeikben végzett munkásságuk (szerte a blogdzsungelben) pedig szánalmas és hányingerkeltő.

Ha ezen a blogon is szétnézel, láthatod a provokálásuk, a folytonos offolásuk, kötekedésük, stb.

Szóval nem igazán hat meg, hogy ugyanilyen vadparaszt stílusban megvéded őket és gyalázkodsz.

Az pedig, hogy te vagy a Maláj Isten Faszának a Fitymája, vagy bárkinek is képzeled magad, pedig nem igazán érdekel. Még akkor se, ha tényleg. De tapasztalatom szerint azok a legbeképzeltebbek, akiknek nem igazán van rá okuk. A nagy emberektől pedig távol áll a beképzeltség és érdemeikkel való dicsekvés... főleg érvek helyett.

Ha az enyémmel -vagy bákiével- ellekező véleményed van és ki szeretnéd fejteni, melldöngetés nélkül is meg lehet tenni. Nem kell a malájiSten fitymaságokdra hivatkozni.

Erre valók a kommentek. Véleménycsere, konstruktív vita, stb. Nos?

Rájöttél már hol basztad el?

Trójai 2010.01.18. 23:51:13

@Flat Eric / sta press:

Erre a szintre nem süllyedek le. (Amikor primitíven, gyerekesen, szexuális vonatkozású kérdéseket tesznek fel egymásnak a szájkaratézók, az "ellenfél" libidójának gyengeségét kidomborítandó.)

De azt megkérdezhetném, hogy ilyenkor vicces szeretnél lenni, vagy kemény-mácsós? Esetleg mindkettő?

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 00:00:43

@Trójai:

Ácsi..., ácsi...!
A vadparaszt stílust, és a gyalázkodást konkrétan visszautasítom.
Viszont megvédem munkatársaimat, mert szerintem te nem értetted meg, a minden faszságot visszautasító stílust. Pontosan a mindenkinek befekvő, faszkalapokat szeretnénk kigúnyolni.

"Az pedig, hogy te vagy a Maláj Isten Faszának a Fitymája, vagy bárkinek is képzeled magad, pedig nem igazán érdekel. Még akkor se, ha tényleg. De tapasztalatom szerint azok a legbeképzeltebbek, akiknek nem igazán van rá okuk. A nagy emberektől pedig távol áll a beképzeltség és érdemeikkel való dicsekvés... főleg érvek helyett."

Ezek meg annyira szép mondatok voltak, hogy baszd szájba a jó édes kurva anyádat.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 00:05:22

@Trójai:

Anyád seggéig sem süllyedtél le?
Akkor vajon ki pottyantott ki, a fröcsögve szarós szülőszobában?

Trójai 2010.01.19. 00:10:54

@Flat Eric / sta press:

Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.

Ne picsogj olyanért, amiket te is írtál. :) Te is ugyanilyen gyökér stílusban nyilatkoztál. Vagy ha kapod, akkor már nem tetszik? Úgy tűnt adni olyan menőn adod...

Az anyámon, a szexuális életemen, meg egyebeken még lovagolhatsz, nem engem minősítesz vele.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 00:21:12

@Trójai:

Én is voltam már így, biztos lehetsz benne, hogy holnapra megbánod...

Ismét mondom, kurvára pofán váglak a, köcsög minősítő stílusodért...!

Trójai 2010.01.19. 00:24:48

@Flat Eric / sta press:

:DDDDDDDDDDD

Gratulálok, sikerült elérni az óvódás -izomtibi szintet. :DD

Na ki vele, te vagy a Sebestyén Balázs? :)

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 00:37:35

@Trójai:

Igen, de még győzikébb vagyok a necchálós csakrapólót hordó terrybleknél is!

Ayoubowan!

Trójai 2010.01.19. 00:47:49

@Flat Eric / sta press:

Ahá, akkor rájöttem.
Krónikus csakrazavarban szenvedsz.
(nem szenvedsz tudom, élvezed minden percét) :)

TerryBlack emelgetésére pedig még maga Freud is megnyalná mind a tíz ujját, nemhogy én. Olyan szépen, írott krakterekben manifesztálódott elfojtás- kikristályosodása ez a tudatalattidnak. :)

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 00:58:02

@Trójai:

kezdünk párbeszédbe kerülni...

kivéve a szmájlit... :(

Trójai 2010.01.19. 01:01:49

@Flat Eric / sta press:

Mi ez a szmájli antifetisizmus köreitekben?

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 01:08:13

@Trójai:

Ne szépítsd a véleményed, mondd ki mit gondolsz.

Szerintem ez vállalható...

Trójai 2010.01.19. 01:29:57

@Flat Eric / sta press:

A vélemény...erre lásd a Fodor Ákos idézetet a véleményről.

Amúgy szerintem a szmájli antifetisizmus, -avagy mondhatjuk anti-szmájli fetisizmus, ami köreitekben nemcsakhogy kibontakozni, hanem erőteljesen burjándzani látszik- lelkes ámde gyerekes buzgalmatoknak egyik sarkalatos pontja lehet.

Buzgalmatoké- nevezetesen, hogy leoltsatok mindenkit amúgy a felsőbbrendűségi illúzió élvezetéért, csak amúgy passzióból -no meg ezzel is csökkentve a frusztráció faktorszámot kicsipkézett lelketek stressz-skáláján.

Egyáltalán, hogy gyökerestől és kegyetlenül tépjétek ki minden nethasználó ártatlan klaviatúrájából, kedves lelkéből és minden írott megnyilvánulásából a netes kommunikáció stílusjegyeinek jellegztességeit. Mintha bűn lenne, de legalábbis elítélni való trend, mint a hellokitti.

Bár nem értem miért utáljátok ennyire az internetes kommunikáció ősrég óta virágzó hatékony eszközeit, elvégre a szóbeli emberi kommunikáció nagyobb része nonverbális jelekből áll, mint verbálisból. Az internes kommunikáció pedig ötvözi mind a szóbeli, mind az írásbeli kommunikáció stílusjegyeit és jellegzetességeit.

Tehát csak informatívabb vagy, ha szmájlikat használsz.
Az "additional" információ őedig csak akkor volna bűn, ha elnyomja a lényegi információt, mert azt nem képes feldolgozni a befogadó. CSakugyan erről volna szó?

Amúgy még annyit gondolok, hogy beképzelt csőcselék, grafomán, írás terén inkompetens banda, akiknek még ráadásul gyerekszobája sem volt. FLE és efes a kivétel ezek alól.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 01:39:39

@Trójai:

a vélemény szabad, a stílus alpári...
a minősíthetetlen csőcselék, verbális szmájlitív, addikcionális te magad vagy.

trójai falovon, faszkalap...

Trójai 2010.01.19. 01:47:13

@Flat Eric / sta press:

Nocsak, kifelé csupa tüske és kőszikla, befelé meg csupa érzékeny, szenzitív és sértődős puhaság? Szinte már elnézően megmosolyogtalak.

A trójai motívumot pedig igencsak félreértetted, gyúrj még rá. :)

Ui: a süni tényleg aranyos állat, mégis mindenki a coccolino macit szereti.

A szájberhuszárok-mint te is- legyenek következetesek imidzs terén, és tartsák a kaményvagyok-odamondok stílust.

Különös tekintettel a "nekem-szabad-mindent-de-ha- más-csinálja-az-bunkó" hozzállásra.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 14:23:37

@Trójai:

Ajjaj, mivé lettem itt általad...
Ez tisztára kész, már csak neurotikus nem vagyok, bár lassan felcímkézel azzal is.

Trójai 2010.01.19. 14:29:35

@Flat Eric / sta press:

aham, oke.

Finomat ebedeltem.

CSak azert mondom, hogy legyen valami erdekesrol is szo.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.19. 14:30:55

@Trójai:

Én rakott krumplit ettem. Elôtte borsó levest

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.19. 14:39:24

@Trójai:

A Panther ebédje még csak érdekes, de a tied...?

Trójai 2010.01.19. 14:41:19

@Flat Eric / sta press:

az enyem akkor lesz erdekes amikor a fejeden landol. :))

Eszrevenned amugy? :)

En frankfurti levest ettem ket tanyerral, utana meg pirogot.

Trójai 2010.01.19. 14:43:00

@Flat Eric / sta press:

hu hallod ezen a rizsan jo sokat gondolkodtal.

A tied mi volt, na ne kimelj.

Zoldseg? :))

Trójai 2010.01.19. 17:19:14

@Nyunyóka: ne hasznalj olyan szavakat, amiknek nem ismered a jelenteset :)

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.20. 15:58:32

@Trójai: minket_deheroizálni...értetlenek vagytok, vén fütyik!
trójait nem lehet deheroizálni, ugyanis trójaiban nincs semmi heroikus, hacsak az nem, ahogy változatlan lelkesedéssel ostromolja hétfőként a nyunyó-portát, hogy végre méltassam némi figyelemre a kontár irományait, de már két hete surranok ki esténként a hátsóajtón, megszökve egy kínos jelenet elől...tudom, trójai, megígértem, hogy erről nem beszélek, de nagyon elkanászodtál az utóbbi időben, ideje megtanulnod, mi az illem!

Trójai 2010.01.20. 18:18:46

@Nyunyóka:

A gyerekes mesebe illesztett hazudozasaidtol sem leszel okosabb.

Trójai 2010.01.20. 18:21:09

@Flat Eric / sta press:

dehonesztalni csak a becsületes, tisztességes embereket lehet

szoval ha sertes akart volna lenni, elb@asztad, de dulva`n

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.20. 19:51:21

@Trójai: és azt hiszed, majd jól kibaszol velem, ha nem használsz ékezeteket? hát, mondhatom, láttam már nálad sátánibb embereket!

Trójai 2010.01.21. 09:59:32

@Nyunyóka: ugy kb a nyolcadik hsz-em utan feltunik neked, hogy ekezet nelkuli irasra valtottam. Gratulalok.
Azaz 2 napja, ha az idoszamitast nezzuk es nem a kommentek szamat.

Hat ez van, nem fogom atallitgatni a bill.-t 2 percert vagy par mondatert.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.21. 13:51:26

@Trójai:

Értékelem az őszinteséget, kevesek szokták bevállalni jellemhibáikat ily karakánul, mint te...
És akkor még ezek mellé a sertés is...

Trójai 2010.01.21. 14:33:53

@Flat Eric / sta press:

Szovegertesi zavaraid vannak?
Vagy ertelmi gyengesegbol fakad imenti
hulyeseged?

Ekezet nelkul leirt szavakat mas szokent ertelmezni pedig osi roman szokas. Eleg gyenge visszavagas, ha mar erved nincs.

Trójai 2010.01.21. 16:12:37

@Flat Eric / sta press:

sullyedsz, sullyedsz, melyebbre, melyebbre...

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.21. 19:45:46

@Trójai: nos, ennek egyszerű a magyarázata, ugyanis azokat a kommentjeidet nem olvastam el! azt már igazán nem várhatod el tőlem, hogy minden egyes röfögésedet átböngésszem, már rég nem remélem, hogy valami intellektusra utalót is találok bennük...

Trójai 2010.01.23. 14:48:10

@Flat Eric / sta press:

faszkodas ellen meg faszveres? vagy erre meg nem gondoltal, mint lehetoseg?

@Nyunyóka: vicces hogy ezeket irod a szokasos trollkodasod utan.

Amugy olvasol te minden kommentet, csak van, amit nem ertesz meg.

csőr dzsinn ész 2010.01.23. 15:04:39

mi a jó kurva anyátokat írogattok ti itt össze?

szombat délután napsütésben az ember ebéd után kávézik, majd egy konyak társaságában jót szivarozik ezután polgári sétát vesz a rómain, feleségével karöltve!

szerencsétlen köcsögök, mars ki a levegőre!

Trójai 2010.01.23. 15:18:08

@csőr dzsinn ész:

Akkor a sajat okos tanacsodat amit adtal nekunk neked kene megfogadbod eloszor.

Szoval ki vele, szivarozas vagy seta kozben irsz hsz-t?

Itt minusz huszonket fok van, nem egy setaloido, akarhogy nezem. Meg jol feloltozve sem.

Ebed megvolt, viszki helyett tea, szivart nemszeretem, ughogy ennyi.

csőr dzsinn ész 2010.01.23. 15:22:18

@Trójai:

te fasz, fél négy van, ezeken már túlvagyok!

ó, te román vagy?! na, akkor már értek mindent!

Trójai 2010.01.23. 15:30:09

@csőr dzsinn ész:

Okos nem vagy az mar egyszer biztos. Romaniaban enyhebb a homerseklet mint Mo-on, tudod ezt az a fura dolog okozza az Eszakabbra vagy delebbre fekvessel.

Ha Romaniaban elo magyar lennek, ugyanugy nem volna mit szegyellnem, mintha roman lennek. (vagy cigany, uzbeg, arab olasz, kinai)

Az embert a viselkedese teszi (es az esze meg a tehetsege) nem pedig a nemzetisege vagy a lakohelye.

Na de nem vagyok roman es nem elek Romaniaban.

Minusz huszonket fok emlitesebol egy izmos nemzetisegi-gyalazkodas-sztereotipiat kihozni eleg beteges.

csőr dzsinn ész 2010.01.23. 15:35:12

@Trójai:

te ostooba fajankó, vess egy pillantást csíkszeredára!

akkor csak norvégiából vagy svédországból írhatsz, az meg szar hely.

Trójai 2010.01.23. 15:47:46

@csőr dzsinn ész:

Na te is reg lattal Mo. es szomszedai terkepet.

Oke, abban igazad van, hogy szelessegileg mondhatni egy szinten vagyunk Romaniaval. De jocskan van resze delebbre mint Mo.

Ukrajna es Szlovakia eszakabbra van mint Mo. De nem Romania.

Amugy par fokkal hidegebbert nem kell finno.-ig menni. Letezik jopar orszag (azaz lehetseges verzio) Mo-tol Finnorszag fele haladva.

Mar megint szelsosegekben gondolkodsz, johogy nem mar Tajga meg Tundra.

Trójai 2010.01.23. 15:51:15

Ja oke elneztem, nem Finno, hanem Norvegia meg Svedo. Hat azert nem csak ezekben az orszagokban letezik minusz husz fok hideg.
Bugyuta sztereotipia.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.23. 16:18:41

@Trójai: az az érzésem, hogy te játszol velünk, mint cica a gombolyaggal!

Trójai 2010.01.23. 16:28:17

@Nyunyóka: Watson, mi alapjan jutott erre a kovetkeztetesre?

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.23. 16:53:33

Te nagyon okos Trójai. Attól, hogy egy hely délebbre található nem lesz melegebb. Kifelejtetted a domborzati viszonyokat az áramlatokat, s a déli sarkot. Jelenleg Románia egész területén hidegebb van mint Budapesten. Konstancában -11 fokot mérnek.

Trójai 2010.01.23. 16:58:07

@Panther_V:

Igazad van, hulye vagyok.

NA de megsem akkora hulyeseg, mint Csikszeredat eszakra helyezni, amikor kb gyula magassagaban van.

Csak szolok.

Amugy az, hogy Romaniaban milyen hideg van, semennyire nem relevans azzal, hogy en hol tartozkodom jelenleg.

Csak ostoba talalgatasa volt dzsinnek.

De ennyi erovel Afrikaban is lehetnek, a tengerzsint felett jo magasan, egy havas hegycsucson.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.23. 20:36:00

@Trójai: abból, hogy egyrészt frikket (eztet itt) olvasod, és szereted is, ami már egyfajta intelligenciára utal, ugyanakkor meg az ostobaság iszonytató kútmélyeit tárod föl nekünk minden egyes kommenteddel! én, jóindulatú ember lévén, a problémát azzal oldottam meg, hogy te valószínűleg csak megvezetsz minket, amikor játszod a hülyét, hogy hergelődjünk...bár a feltevésem meglehetősen ingatag, azt kell mondjam!

csőr dzsinn ész 2010.01.24. 01:16:06

@Nyunyóka:

az, hogy valaki olvassa frikket, semmi nem következik, hiszen te, aki köztudottan egy kis ostoba beképzelt szarjankó is olvasod

trójai kinyilatkozásaiból kiderül, hogy lengyelországba likvidált középvezető, ott issza laposra az amúgy sem tekervényes kéregállományát!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.24. 12:00:15

@csőr dzsinn ész:

"az, hogy valaki olvassa frikket, semmi nem következik, hiszen te, aki köztudottan egy kis ostoba beképzelt szarjankó is olvasod"

megkérhetnélek, hogy legközelebb, ha hozzászólásra vetemedsz, erőltess egy kis összeszedettséget magadra? csak mert a fönti idehányásod alapján mindenki joggal feltételezheti, hogy egy analfabéta buta hájfej vagy, (ami, megjegyzem majdnem teljesen fedi a valóságot) és esetleg rám vetülhet az árnyékod, te szar!

csőr dzsinn ész 2010.01.24. 22:43:22

@Nyunyóka:

ó, ter kis buta, fussunk neki, látom a 72-es ikúd nem elég arra, hogy áthdald éjjeli órán írt kommentemet.

kimaradt a VAGY bazdmeg. saccold be, hová passzintanád!

csőr dzsinn ész 2010.01.24. 22:44:24

@Trójai:

mi nem mosolygunk rajtad, sokat bosszankodunk kocsmázás közben, hogy az ilyen emberekből miért nem készül löncshús vagy kutyaeledel.

Trójai 2010.01.24. 22:57:00

@csőr dzsinn ész:

Kutyaeledel már voltam.

Te ettél meg.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.27. 22:45:22

Azért neked is belapátolták a szart
a tisztátlan kezed mellé,
győzd kimosni magad belőle...

Trójai 2010.03.09. 07:31:39

@Flat Eric / sta press:
akkor legkozelebb nem kene kilometer meretu mocskos pofaval ideokadnod a szart.
es akkor lapatolni sem kell tudod, ez ilyen egyszeru

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.16. 22:43:34

@Trójai:

No azért egy ékezeteket sem használó papucsállatka értelmi színvonalán mégsem kellene meglepődnöm túlzottan. Azért mégis meglep, hogy veszi a bátorságot, butaságának ilyetén hangot adni.

Trójai 2010.03.17. 09:19:18

@Flat Eric / sta press:

Jellemzoen csak a primitiv bunkok szoktak belekotni az ekezet nelkuli gepelesbe, amikor mar mas ervet nem tudnak felsorakoztatni vesztett vitajukban, minduntalan ebbe a demagog ervbe kapaszkodnak. Ez is huen tukrozi fantaziatlansagukat es foldhozragadtsagukat.

Ha en papucsallatka volnek, am legyen, meg mindig jobb mint feregnek lenni, ugyanis az hiaba van feljebb az evolucios fejlodesben, megis visszataszitobb, mint egy a vizben kedvesen lebego, kis csillokkal kozlekedo papucsallatka.

Az ertelmi kepessegeim miatt pedig nem csak azert nem aggodom, mert van 4 diplomam, hanem azert sem, mert annyit keresek egy honapban, amit te egy egesz evben a napfenyes Magyaroroszagon.

Ja, es azert sem allitom at a klaviatura magyarra egy komment legepelesenek erejeig. Majd ha a te honlapodra kommentelek, kimoderalod ha nem tetszik az ekezetnelkuliseg, addig meg...ugralhatsz, csak senkit nem izgat.

est komor őre. 2010.03.18. 14:49:07

@Trójai:

te dollárszívű jenki bérenc, aki anyanyelvét proba alázza, te vérteknős, te lelketlen közgazdász!

az ékezet a magyar nyelv ékköve, és ha lusta vagy átkapcsolni rá, akkor nem vagy más, mint egy szocialista bérenc, aki a tel aviv-brüsszel-nyújork-tókió-budapest tengelyt szolgálja ki!

te mocskos apácafatty, te!
nekem sincs magyar klaviatúrám, minden angol a gépemenbazdmeg, mégis átkapcsolok ékezetre, ha magyar testvéreimmel beszélek!

és a primiív utolsó haszontalan férgek utolsó érve csak az, hogy mennyit keres havonta!

takarodj a blogról, te szégyentelen lisztkukac, te irredenta!

Trójai 2010.03.22. 18:55:10

@est komor őre.: ú
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDD

1. Ne használj olyan szavakat, amiket nem értesz.

2. Az ékezet nélküliségből a hazafiatlanságot kihozni, ősi román (de legalábbis jobbikos) szokás.

3. Dollár? Jenki? Ezt honnan szoptad? Éltemeben nem jártam Ámerikában, és nem is igen tervezem, túl alacsony ott az átlagintelligencia, nem érezném ott jól magam.

3. Fél perc komment írásért akkor sem váltom át a klaviatúrát. Ha hosszabb időt igénylő dolgom van ékezetes írással, akkor át szoktam kapcsolni. Emészd meg, hogy nem mindenki oylan mint te. De nem is szükséges átkapcsolgatom, amíg vannak a nyelvnek ilyen elhivatott,-és pszihoszomatikus tüneteket produkáló őrei-, mint te.

4. Remélem infartkust kapsz.

Trójai 2010.03.22. 18:59:45

@est komor őre.:

ja és igen közgazdász vagyok, de ez csak az egyik végzettségem, a már említett 4-ből.

A havi keresetet pedig nem érvként hoztam, hanem értelmi képességeim firtatására, példának.
Tudod, aki nem hal éhen, annak van magához való esze.

est komor őre. 2010.03.23. 07:17:50

@Trójai:

kutyafattya! kb. 0.5 másodperc ctrl+shiftet nyomni! aki ezt sajnálja az nem ember, hanem egy lapostetű!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.23. 15:54:25

@Trójai: nem akarlak ám lelombozni, de szörcsi egy kilincsorrú bróker, aki valószínűleg többet keres (pontosabban rabol) per hónap, mint mi itt együttvéve...és lássuk be, emellett hülye is szegényem, bár a javára írható, hogy legalább nem henceg vele, mennyi a keresete, és hogy hány helyen végzett....nem úgy mint te!
apropó intelligencia: a rasszizmus mióta az intellektus jele, te kirekesztő állat!?

Trójai 2010.03.24. 10:30:10

@est komor őre.: na latod, maris megsporoltam magamnak 1 masodpercet, amit massal tolthetek! :)

@Nyunyóka: Hoppá, mik ki nem derülnek. bróker? És még én vagyok a szőrösszívű közgazdász? A köztetek bujkáló, pénzorientált, gerintelen, aljas brókereket pedig elsunnyogjátok?

A brókerek nem emberi lények, ez megmagyaráz sokmindent szörcsivel kapcsolatban. Mondjuk ez csak szörcsi lelki deformáltságára világít rá, még nem magyarázat arra, hogy ti miért vagytok véglények.

Dicsekedni nem dicsekedtem, de aki nem szofisztikált hangnemben az intelligenciám iránt érdeklődik, attól legkevesebb, hogy megkérdezem, hogy neki hány diplomája van, és mekkora éhbérért dolgozik.

De ha jól emlékszem ezt pedig nem szörcsinek írtam,-hanem flat ercinek- szóval nem látom az összefüggést. Az álneveket, egy személyhez tartozó 4-5 regisztrációt pedig nem fogom számontartani és követni sem.

Viszont a másik lehetőség, -és ez a valószínűbb-hogy valami gond van a szövegértési képességeiddel és összevissza beszélsz. Mert szörcsi brókersége abszolúte nem releváns az általam és Eric által leírtakkal.

Ámde milyen aljas és sunyi dolog valaki tudta és beleegyezése nélkül információkat kiadni róla nyilvános fórumokon. (akár a foglalkozását illetően, akár a gyerekei számával kapcsolatban). Úgyhogy ha szörcsi helyében lennék, jól tönkretenném a linómeteszeteid. Ha pedig dezinformáltál, akkor lerúgnám a fejed.

Persze tudom, hogy ez a szájkarate dolog csak félhülyeség nálatok, szörcsi brókersége pedig csipkerózsika történet, de akkor is egy aljas kis köcsög vagy, te nyálkás kis puhatestű!

A rasszistázásért pedig ezúton is a kurva anyád!
Köztudott hogy humanista vagyok, (nem, nem liberális) és a rasszizmus olyan távol áll tőlem, mint tőled szoktak állni a lányok.

Szóval az ilyen rágalmakért és pletykákért legközelebb úgy töröllek pofon, hogy vinnyogva rohansz vissza a Borzaváradba!

Amúgy, hogy valami pozitív kritika is érje ma silány kis lelkedet, jó lett a könyvevő-malac rajz. Végre csináltál valami hasznosat is a szájkaratén kívül.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.24. 19:31:07

@Trójai: ami azt illeti, Fleterik valami elbaszott bölcsész-legalábbis erre következtethetünk abból, hogy szokása mindenféle tündibündi versrészletekkel teleszórni a blogot-és nemrég nyaralt Indiában, az a retek dzsipó....
humanista, vötöfö? remélem tudatában vagy, hogy a humanista és a közgazdász az a két csoport, akiknek fogalma sincs a szőrös élet trágyás-véres valódiságáról, egyáltalán az emberekről...ezért utaznak Indiába, és ezért olvassák frikket, hogy megnyugodva érezhessék magukat, ím, alámerülnek ők is a társadalom emésztőgödrébe olykor, mégis, mégis...
egyébként meg csak ne szidd szörcsit, az ő szíve aranyból van, és bár igaz, hogy embereket tesz tönkre és lopja el a pénzüket, de szegény, nincstelen árváknak adja, mint egy túlsúlyos Robin Hood! (legalábbis saját bevallása szerint)

Trójai 2010.03.26. 10:40:33

@Nyunyóka: A szőrös élet trágyás véres valóságáról ezek szerint neked sok fogalmad van az iskolapadban ülve, vagy a szüleiddel lakva a gyerekszobádban? Esetleg az egyetemi közös lerészegedéseken szerzett élettapasztalataidat szeretnéd megosztani velem? Dolgoztál vagy csöveztél már életedben valahol?

Szerintem Frikket olvasva vagy Indiába utazva nem igazán lehet lemerülni a társadalom emésztőgödrébe. Mivel Olvasás által nem igazán lehet lemerülni, Indiába utazni pedig apuci pénzén is lehet és utána az hotelből kizárólag a bizsu vásárló körutakra mozdulni ki -ami az ilyen tahóktól elvárható, mint a flat eric. De pe
rsze a kurvázást és piálást ne felejtsük ki.

Szörcsit pedig nem bántottam te mentálisan életképtelen tohonya triznyák, én téged bántottalak, nem értem a képzavarodat. Plusz szörcsit te szoktad verbálisan csépelni, szerencsétlennek eléggé megviselheti az egóját, hogy még egy ilyen teljfelesszájú is lealázza.

Mindazonáltal még felhívnám a figyelmedet arra, hogy a humanista nem foglalkozás. (mint a közgazdász)
Jó lenne kissé művelődnöd és legalább a wikipédiából kikeresned, mi is az a humanizmus és kik voltak a jeles képviselői.

Ilyesmiket, hogy könyvtár, vagy hasonló földi hívságok, már meg sem merek említeni neked, hiszen az távol áll a való élet emésztőgödreitől neme? És különben is, baráti közös hányásokból és részeg esztétákkal valamint drogos bölcsészekkel való építő eszmecserékből sokkal többmindent lehet tanulni egy magadfajtának, igaz e?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.26. 14:49:12

@Trójai:
megmondom őszintén, alapjáratban nagyon rühellek részegekkel egy légtérben tartózkodni, eszmecseréről pláne igen ritkán lehet szó...az élet bűzlő igazságát, bár nem véglegesen, de nálad mindenesetre sokkal jobban ismerem, ellenkező esetben nem hadoválnál itt nekünk diplomáról meg fizetésről, mint egy nyomott óvodás a hülyébbik fajtából, aki azt mutogatja, neki hány lambordzsini van az autóskártyái közt...

est komor őre. 2010.03.26. 16:07:13

@Nyunyóka:

meg kéne vizsgáltatni a beleidet. hátha találnak valami szörnyűt odalenn, de ha nem, legalább felfújnának végre gázzal a seggeden keresztül, ami esélyt adna arra, hogy kipukkadsz már végre.

ezerhétszázadszor mondom, hogy NEM vagyok bróker. és igen, egyik cégem profitját árvák és szellemi sérültek javára fordítom.

baszódj meg a lepcses anyádba.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.26. 19:35:32

@est komor őre.: akkor nem is vagy bróker, hanem egy kövér, gonosz uzsorás? egyébként meg tudod mit mondanak az öregasszony egyetlen krajcárjáról meg a tű fokáról...

Trójai 2010.04.01. 12:45:53

@Nyunyóka:

" az élet bűzlő igazságát, bár nem véglegesen, de nálad mindenesetre sokkal jobban ismerem"

Igazán? Azért mérget ne vegyél rá. Ezt az élet-ismeretet amúgy a zsenge korod, vagy a gyenge elméd mondatja veled?

Az óvódás-szintű gyerekeskedést pedig ne hányd a szememre addig, (1. amíg nem tudod leírni helyesen az óvódás szót) 2. amíg civilizálatlan bunkoidok módjára garázdálkodtok szanaszét a bloghun, eme webes játszótéren levezetve lelki deformáltságotokból eredő frusztrációitokat.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.01. 12:57:17

@Trójai:

Látom az ékezetekbe nagyon belejöttél, de most átestél a ló másik oldalára. Mentségedre legyen mondva: nehéz nyelv a magyar.

Trójai 2010.04.01. 13:17:39

@Panther_V:

Mielőtt még ejakulálnál a "namostjólkijavítottam" érzésre, üss fel egy magyar helyesírás szabályait, és lőn, meglátod az igazságot.

A "kisded óvó" szóösszetétel rövidült le, mondjuk nem vagyok egy etimológiai szótár, legközelebb csinálj leckét.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.01. 13:43:57

@Trójai:

Megértelek, hogy nehéz neked. Külhoni létedre egész tűrhetően töröd a nyelvünket.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.02. 12:30:35

@Trójai: nem, elsősorban abból tudom, hogy nem hagyom azzal áltatni magam, hogy az úgymond humanisták nem mind nyámnyila hazudós köcsögék...egyébként meg tökre nem vágom, miből gondolod, hogy lelki deformáltak lennénk-nem hiszem ugyanis, hogy e témában autentikus forrásnak számítanál, elvégre köztudott, hogy szarás után-jó közgazdászhoz méltón-éhező afrikai árvák képével törlöd ki a seggedet...

Trójai 2010.04.12. 15:54:12

@Panther_V:
Kösöznöm, idióta létedre te is egészen türhetően írsz magyarul. (értem ezalatt a nyelvtant és nem a stílust) :) Beszélni mondjuk még nem hallottalak...

@Nyunyóka: írtam már, hogy nézz utána a humanizmusnak és a humanistáknak ha nem vagy képben etéren, nem nyámnyila hazudós köcsögök. :)

A lelki deformáltságotokat abból szűrtem le, ahogy egymásra böfögve, sárban hemperegve alázzátok egymást a játszótereteken (honlapotokon). Taplók vagytok és ennek még örültök is, hogy milyen mélyre süllyedtetek le a szájkaratéban és kezeiteket dörzsölitek egy-egy jól elsütött anyázás után, főleg ha az a "poén" a saját -és nem más- anyjára vonatkozik.

Valamint abból, hogy gyerekes, primitív módon mindenféle blogkommentekben élitek ki kicsinyes lelki fursztrációitokat, vitát generálva, majd azt vulgarizmusba fojtva.

A szarásomról valamint a seggtörlési szokásaimról pedig mit tudsz? És főleg honnan? Csak nem egy aljas kis degenerált kukkoló vagy, aki ilyesmikre gerjed? Vagy a wc csészéből kukucskáltál felfelé éppen és úgy láttad meg, hogy én mivel törlöm?

Akármelyik is, most lebuktál, úgyhogy a kurva anyád!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.14. 21:02:08

@Trójai: ó igen? ha már így állunk, remélem nem bánod, ha elmondom minden kedves látogatónak, a mi üdvharcos Trójaink egy ideje már a mi "játszóterünkön" ahol "alázzuk egymást" tölti drága szociológus idejét, és nem rá valló hangnemben botránkoztat meg minket, jámbor lelkeket, idézem:
"Nem azért, mert baszhatnékom van, mivel-kénytelen vagyok elismerni- még nekem sincsen határokon átnyúló és kilóméterekre elérő hímvesszőm. " valamint "ezt te nem értheted meg a te fasz .."
hát ez lenne az a híres humanista lelkület és emberbaráti hozzáállás? asszem valaki it csúnyán kompromittálta magát...

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.18. 20:02:26

hahó csajok, látom megy a pizsamaparty!

Trójai 2010.04.21. 11:10:50

@Nyunyóka: Igazán? A ti játszóteretekre csak egy dicséret erejéig tévedtem be, gondoltam megerősítem az illető önbizalmát egy kissé -mert valljuk be, ti nem igazán vagytok jók ilyesmiben- mert már nem először láttam tőle sziporkázó írást.

Ha már tőlem idézel, kérlek idézd a teljes szöveget, ne pedig kiragadott részeket.

Amúgy az általad idézett szövegrész már az aljas vádakra való reakcióm. A vádak szerint pedig azért írtam dicsérő szavakat, mert szexuális aktust kívántam volna létesíteni a dicséret tárgyának írójával.

Ez nemcsak, hogy gyerekes megközelítés, de hűen tükrözi beszűkült elmétek egysíkúságát.

Az általam írt komment pedig, amiből te oly kreatívan emeltél ki, a következő:

"
Ez nem volt nagy dicséret carambole-nak, mert titeket igen könnyű leiskolázni.

Amúgy nem csak félre, de teljesen elértetted a dolgot. Azért írtam, hogy jót írt, mert tényleg jó. Nem azért, mert baszhatnékom van, mivel-kénytelen vagyok elismerni- még nekem sincsen határokon átnyúló és kilóméterekre elérő hímvesszőm.

Nem holmi kicsinyes hajbókolás, alantas szexuális ösztön, vagy alattomos hátsó szándék mondatta velem. Engem nemesebb és intellektuálisabb célok vezérelnek. Bár ezt te nem értheted meg a te fasz - valamint pinaorientált gondolkodásmódoddal.

Ámbár megértem szánalmas kis puffogásod, én is szégyellném magam, ha egy nő ennyire lesöpörne intellektuálisan. Továbbá azt is megértem, hogy mindezekután érzékenyen érintette vajpuha lelkedet, hogy a carambolenak szánt dicséret az nem neked szólt. (mondhatni a neki címzett dicséret a te lesajnálásod is egyben) "ű

Látod, így már mindjárt más, bontsuk csak ki az igazság minden részletét!

Trójai 2010.04.21. 11:13:43

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Te önjelölt magyar nyelvőr, a partit nem y-al kell írni.
Magyarosítás, tudod. A diszkó sem disco.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.25. 17:22:50

@Trójai: elég undorító, ahogy pöffeszkedve gyönyörködsz saját mocskolódásodban...ha frikket nem sértené, most moderálnálak, mint állat!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.05.07. 22:53:01

@Trójai: egy bárdolatlan bunkó vagy, tudod-e? a felszínen toleráns, humanista felfogású szociológus, de a csalfa lárva alatt kevélyen köpködsz, és káromkodsz mint egy kocsis..és valószínűleg cigányozol is...

Trójai 2010.05.08. 13:14:41

@Nyunyóka:

***fejet csóválva cöccög

Nőlj már fel
süti beállítások módosítása